26 juli

Idag for vi en sväng till stan, det var en grej vi skulle fixa till parabolen sen blev det ju att gå lite på stan åxxå! ;)
Av pengarna jag fick av min syster köpte jag mitt fina armband som jag hade spanat in tidigare! :)


Suddig bild :/

Köpte även en liten söt radio så att man kan lyssna på musik när man ligger i badet! :)


Och alkoholen är inhandlad för min syster och Marks inflyttningsfest, jag som inte hade tänkt dricka! ;)

Johan fick även sin efterlängtade förlovningspresent med posten;




Vi blev bjudna på mat av pappa i afton, supergott! Tack så mycket! :)

Nu är Johan på träning, fast han är förkyld och har ont i ryggen...ovanligt? Näääe! :) Jag själv känner mig inte heller så kry så jag lär väl snart åka dit på förkylning jag med...än så länge har jag bara lite ont i halsen och hosta när man ska sova! :) Väntar på att han ska komma hem så man kan slappa i soffan och se serier som vi har gjort nästan varje kväll hela semestern! Sweeeeeet! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅhh, vad sweet och ligga i badet med musik! =) Inte illa!! =)

2010-07-26 @ 22:02:45
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Jag har länge sneglat på den där radion. Den är så fin!! -Men hittills har jag inte kommit på vart jag kan ha den... ; (

2010-07-26 @ 22:12:07
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0