1 vecka kvar

Idag är det en vecka kvar tills jag fyller år!
Man börjar ju vara riktigt gammal nu, 3 år kvar till 30! Shit alltså, vad tiden går fort! :/
Det svåra med att fylla år är vad man ska önska sig eller jag tycker iofs att det är ganska lätt men det är min familj som tycker att jag börjar ha lite väl mycket filmer! Men jag säger då bara det, man kan aldrig få för mycket! ;P
Så ni som har tänkt köpa något åt mig, fråga Johan...han har hela min lååååånga lista på boxar, blu-ray filmer, disney filmer och annat som jag önskar mig! ;)



Ikväll är det dags för det årliga Stensjönmästerskapet! Brukar vara riktigt kul! Johans släkt har ordnat med olika stationer och sen tävlar man mot varandra (förra året var det t.ex luftgevärsskytte m.m), brukar bli en del alkohol åxxå! ;) Förra året gick det rätt så bra för mig i början men sen spårade det ur, undrar varför?! ;)

Just nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem, men det är väl någon timme kvar än... :/
Får försöka fördriva tiden...kanske försöka fixa en inflyttningspresent till syster och Mark eller nåt sånt! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Säger grattis i förskott =) =)

2010-07-12 @ 16:40:09
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0