Tonight is the night...

Oj, oj...ikväll börjar träningen om!



Känns som att det kommer att bli tungt, riktigt tungt! Men skönt att komma igång igen och bra att det är onsdag och söndag...ingen hockey då så jag måste iväg på träning! ;)
Tyvärr så verkar det inte ha blivit ett pass med boxercise, inte just nu på schemat iaf! :(



Har varit så trött dom sista veckorna att jag har bestämt mig för att börja jobba dagtid!
Jag hoppas att det blir bättre, för som jag är nu vill jag inte vara! Blir så sur och grinig när jag är trött...och då jag är hungrig för den delen åxxå, bara fråga Johan! ;) Jag har tur som inte har lyckats skrämma iväg han, blir ofta att det går ut över honom och det är verkligen inte meningen! :/
Hur som helst så ska jag iaf pröva och se om det blir bättre! Eftersom Johan jobbar två-skift så kommer det att bli jobbigt veckorna när han jobbar förmiddag, jag lär ju vakna när han ska upp! Bara hoppas att jag kan somna om annars får det nog bli dagtid och förmiddag varannan vecka! :)

Lotta och Amanda var förbi en sväng! Amanda ville så gärna busa med Izzy, hon är en riktig djurvän den där tösen! :) Lotta är beräknad den 8 maj och titta vilken mage hon har! :P 
Twins? ;)


Lotta med stora fina magen :)


Amanda busar med Izzy (Izzy jagar bollen) :)

Ewe, Micke och Alma kom förbi tvärt för att se badrummen åxxå! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Absolut, bara att komma =)



Vi har lämnat in bilen idag så vi får nog veta imorrn...spännande!



Kram på dig!

2010-01-13 @ 18:08:47
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Johanna

För tillfället har Marcus hårddisk havererat så vi har bara tillgång till paint just nu, men om vi har tur har vi tillgång till photoshop om några dagar.. Ska höra om Fanny vill, annars stället jag gärna upp! :)

2010-01-13 @ 18:38:33
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0