Sjuk eller...?

I måndags for jag hem från jobbet, vet inte om jag hade magsjuka eller om jag bara hade ätit något jag inte tålde!
Hur som helst så var jag då hemma igår åxxå, vill ju inte smitta ner dom på jobbet ifall det var magsjuka!
Men troligtvis var det bara något jag hade ätit, men jag tycker att jag är rätt så noga med maten fast det kanske kommer med lite ibland ändå! :/
Så måndag och tisdag har jag mest sovit och sett Grey´s Anatomy! Har börjat läsa Twilight åxxå, den är riktigt svår att lägga ifrån sig märkte jag! ;)

Grattis Sverige till bronsmedaljen i JVM!
11-4 i en bronsmatch!!! :D

Idag så skulle vi stiga upp tidigt men efter jag hade slagit av väckaren så råkade vi somna om, vaknade inte förän 10.20....hade panik som vanligt när jag sover för länge! ;)
Vi for till Stensjön för att hämta ett vedlass, har sinat rätt fort nu när det har varit så kallt så det är bäst att fylla på lagret! :)
Sen har vi städat mellanrummet, vilken skillnad det blev! Det rummet har varit vårat avlastningsrum, eller det är väl som det fortfarande men nu ser det iaf lite bättre ut! ;)



Har fortfarande kvar våra tvättkorgar och hundmaten i rummet! Dom får vara kvar tills vi kommer på någon lösning, tror jag har någon idé på gång! :P



Satte även upp väggordet som jag köpte för ett tag sen, passade bra ovanför teven! :)



Har även monterat ihop min lampa som jag fick i julklapp! Supersnygg och den passade hur bra som helst fast jag har inte bestämt mig än om det blir där den står nu eller där julgranen står för tillfället! Måste pröva det alternativet när granen är borta! :P

Vi har även hunnit med att se film;



Brrr...-25 grader ute! Blir att fortsätta elda hela kvällen eftersom värmepumpen slår av vid -20! Men att elda är ju bara mysigt och nu har vi då ved ett tag framöver iaf! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad fint ni har fått det i "stök" rummet, som jag brukar kalla rum som man bara he in grejer i :P



att filmen up var bra :) jag såg den i flyget på väg till new york, lite pinsamt eftersom dom som satt med mig såg vad jag tittade på, men skit samma :P haha



saknar dig! kram

2010-01-07 @ 02:41:03
Postat av: Cissi

Vad snyggt rum..=) Och lampan diggar jag starkt! =)



Kraaaam!

2010-01-07 @ 07:09:58
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0