Nyårs

Nyårs så blev det fest hos oss!
Killarna startade dagen med att basta, dom hade lånat bastun nere på campingen! Dom verkade ha haft kul för ingen var iaf speciellt nykter när de kom till oss för att äta! ;)
Jag hade gjort tacos, lätt och går fort att göra + att det är så gott! :)
Under kvällen kom det rätt mycket folk! Såklart såg vi ju hockeyn åxxå, inte kan man missa Sverige-Finland i JVM bara för att det är nyårs! ;)
När det var dags för tolvslaget hade jag med mig min syster ut, ja alltså hon var i datorn på Skype! Men nu fick hon åxxå fira in tolvslaget med oss, tror däremot inte att hon såg så mycket! ;)
Där vid 04.00 for dom sista hem och man kunde gå och sova! :)






Erik


Jimmy


Tommy och Olle




Isak, Tommy och jag


Kalle




Isak och Jimmy


Linnea


Simon


Johan, Izzy och jag


Nicke och Viktor


Simon och Krille


Jag

Fredag: Då hände det inte mycket! Vi blev bjudna på mat i Stensjön! Tack så mycket, det var jättegott!

Lördag:
Då klev jag upp tidigt, jag, mamma och Carina skulle till Piteå och shoppa! :D Så det blev lite saker köpta! ;)







Sen var det ju dags för derby; Luleå-SAIK! Tomas, Anneli, Johanna och Marcus kom för att se matchen, tyvärr så förlorade dom! :( Dixie var åxxå med, hon och Izzy är ju "bästa"kompisar! Hehe, det brukar alltid vara en massa morrande och nedtryckande när dom träffas! Men det gick riktigt bra, verkar som Izzy tillåter henne att vara i vårat hus men inte någon annanstans! :P

Söndag: Idag så blev det att vi for till stan för att köpa en ny dator! Våran gamla har nu kraschat igen så vi blev less! Det blev en hp, mer vet jag inte! ;)



Har varit och hjälpt mamma och pappa att stöka och rensa ut lite i huset och vi blev bjudna på mat åxxå! Tack så mycket, det var jättegott!

Inatt blir det att stiga upp 03.00 för att se USA-Sverige i JVM och när den är slut är det jobbet som gäller! Man borde klara det, det är ju ändå bara 1,5 timme tidigare än om jag bara skulle jobba! :)

Kanske ska lägga in en bild på Neo åxxå, hade så bråttom igår att jag inte hann!
Iaf så kom han till världen 12.51 2/1 2010, vägde 3320g och var 50cm lång! Allt hade gått bra, hur söt kan man vara?! :D


Neo

Ha det bäst!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Snygga kläder/skor/saker du har köpt! :D

Och en superfin dator :)



Oj så gullig lilla Neo är!

Längtar tills man får se honom IRL..

Men då kommer han då minst vara 3 månader iallafall, men man är ju fortfarande bebis för det :)



kram

2010-01-04 @ 06:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0