Filmer, massor av filmer! ;D

Det har ju inte varit LITE kallt ute!
Igår skulle vi gå en liten sväng med Izzy och eftersom det var så kallt så tänkte vi bara gå runt kvarteret!
Vi kom så långt som till grannen, då var vi tvugna att vända! Izzy höll på frysa tassarna av sig...hon försökte hålla upp så många tassar som bara gick samtidigt! Såg jävligt roligt ut, skulle ha haft med oss videokameran! ;D

På kvällen var det hockey! SAIK spelade mot Rögle och vann med 3-2, riktigt skönt med 3 poäng! Men det var inte utan spänning, vi trodde det var rätt lugnt eftersom dom ledde med 3-0 inför sista perioden! Lite slarv och så var dom nästan ikapp! :/

Efter hockeyn blev det film, vi såg;



Har läst boken så jag visste ungefär vad som skulle hända i filmen! Men jag grät då lika mycket nu, om inte mer! :)

Idag har jag varit på lagret, stökat lite på Jockes jobb! :) Ingen aning om det blev rätt, svårt att komma ihåg när man inte är där så ofta! 
Jocke, det är tur att du är ledig en vecka till så du slipper göra om det jag har gjort! ;)
Hur som helst så var jag inte där hela dagen, hade lite att göra så jag gick till koleriet och packade kolkassetter efter lunch! Riktigt skönt att göra något annat någon gång! :)

Har fått mina filmer som jag har beställt åxxå, riktigt nice! ;P





Nu blir det film...vet inte riktigt vilken det blir än! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, Jocke skrattade då jag läste upp det du skrivit och sa "fy fan" ;)



My sisters keeper ja, fy fasen vad jag grinade i den..usch..tyckte def. om den filmen jätte mkt!



Ha en fortsatt bra helg med en massa film! =)



Kraaaaam!

2010-01-09 @ 13:18:25
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0