En massa frågor...

Blev inte jag som fick jobbet på lagret! Jättetråkigt, jag hade verkligen hoppats på det! :(

Ikväll 19.00 är det hockey igen...

VS

Hade inte så mycket att skriva om men jag har hittat en lista som jag har fyllt i nu...
Minns inte vars jag hittade den, hoppas att det inte gör något från vem nu än jag lånade den ifrån :)

Om mig:
1. Namn (För & Efternamn):
Sara Viklund

2. Smeknamn: Smurfen, men det var längesen :P
3. Ögonfärg: Blå
4. Längd: 165 cm
5. Hårfärg: Blond
6. Syskon: Josefin
7. Tycker du om att sjunga i duschen: Haha, ibland
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: Inte när jag sitter på toa iaf ;)
9. Födelsedag: 19 Juli
10. Stjärntecken: Kräfta
11. Kön: Tjej
12. Höger eller vänsterhänt: Höger
13. Civilstånd: Sambo
14. Har du en bil : Ja, en Passat och en Supra...kanske mest Johans men.. ;)
15. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Vill ha en Audi igen 

Favorit:
16. Filmer:
Oj, många...t.e.x Braveheart, Gladiator, Avatar och typ alla teckande
17. Låt: Hmm...rock/hårdrock iaf, just nu på Spotify Stone Sour - Through glass
18. Band/Sångare: Kings of Leon, Sonata Arctica, Daughtry, Avantasia m.fl
19. TV-program: Ser inte mycket på tv just nu, men det ska väl vara någon hockey- eller fotbollsmatch då 
20. Skådespelare: Ingen aning...kan inte välja 
21. Skådespelerska: Samma här...
22. Mat: Grillat
23. Favoritnummer: 14
24. Tecknat: Lejonkungen, Hitta Nemo m.fl
25. Disneyfigur: Oj så svårt...kanske Skrik och Panik, annars Nemo! Oooh, kom på det Scrat! :D
26. Färg: Svart

Kärleksliv:
27. Planerar du att skaffa barn?:
Jepp
28. Vill du gifta dig?: Jo
29. Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: När det blir... ;)
30. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Nu är väl lagomt 
31. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: Förhoppningsvis :)
32. Har du en Pojk/Flick-vän?: Ja
33. Är du förälskad?: Absolut

Välj det du tycker bäst om:
34. Musik/TV:
Musik
35. Pojkar/Flickor: Pojkar ;P 
36. Rosa/Orange: Egentligen ingen...men rosa om jag måste välja då
37. Festar/Sitta hemma: Sitta hemma, fest ibland
38. Sommar/Vinter: Gillar båda
39. Dag/Natt: Båda
40. Hänger/Tar det lugnt: Båda, men mest ta det lugnt
41. Tråkigt/Roligt: Roligt

Om dig som person:
42. Konstiga meningar:
Hmm, kommer inte på någon just nu
43. Vilken skola går du i? Gick på Byskeskolan och Balder men det var ju ett tag sen
44. Har du tagit droger? Räknas snus? Isf ja
45. Vad tänder du på? Ögon, mage och rumpor! ;)
46. Hur långt är du beredd att gå på första daten? Kommer nog aldrig att vara på en dejt... :)
47. Hur skum är du? Massor
48. Vilka 4 personer gillar du mest och litar till 100% på? Johan, Jocke, Lina och Josefin
49. Vad tycker du om själsfränder? Lycka, när man väl har hittat sin :P
50. När grät du sist? Igår
51. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer? Massor
52. Är du glad? Inte just nu
53. Varför? Trött och irriterad...som vanligt då :P 
54. Kärlek eller Lust? Båda
55. Silver eller guld? Silver
56. Diamanter eller pärlor: Diamanter
57. Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång
58. Har du någonsin badat naken? Absolut, inte ute då ;)
59. Sover du med gosedjur? Näe
60. Har du några piercings? Näsan
61. Vilken färg har dina underkläder just nu? Svarta
62. Vilken låt lyssnar du på just nu? Blind Guardian - The Bard´s Song - In The Forest
63. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer? 0274
64. Vart vill du åka på din smekmånad? Mauritius
65. Vad är det mest romantiska du vet: Ingen aning! Det här med romantik är inte min grej :P
66. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen och beteendet
67. Favoritsport? Hockey och fotboll 
68. Vad gör dig glad? Älsklingen, vännerna och filmer
69. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: Ingen aning 
70. Bär du kontaktlinser eller glasögon? Glasögon, ibland linser
71. Vilket är det bästa råd du någonsin fått? Hmm....ingen aning 
72. Har du vunnit något speciellt pris? Inte vad jag kommer på
73. Vilka är dina framtidsplaner? Att gifta mig och skaffa barn :)
74. Vilken är den värsta sjukdom du har haft? Gluten och dubbelslag på hjärtat, fast det är iofs inte så farligt
75. Komedi eller skräck? Båda, men är jävligt rädd när jag ser skräckisar :P
76. Över telefon eller personer emellan? Personer emellan eller sms
77. Kramar eller pussar? Pussar, fast skönt med kramar ibland åxxå
78. Vilken låt reflekterar du dig med? Många
79. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till? Johan
80. Har du några fiender? Tror jag nog
81. Vad är du mest rädd för? Getingar
82. Skulle du hellre vara rik eller berömd? Rik
83. Har du mött Jultomten? Absolut, varje julafton...utom de senaste
84. Är du en alkoholist? Näe
85. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om? Idag
86. När känner du dig som vackrast? Nytränad och duschad
87. Har du några husdjur? Jo, en Golden, Izzy
88. Vad har du för E-Mail adress? Hemlig
89. När var det sist du var ledsen? Idag
90. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? Ta ett kort och lägga ut på bloggen, ingen skulle tro mig ;)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul lista:) den måste jag nog kopiera då vi får tebax datorn och riktigt coolt,för det är många svar jag kommer skriva likadant:) bra smak,bruden;-)

Synd på jobbet, jäkligt tråkigt..

Kram på dig

2010-01-26 @ 21:06:22
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vilken rolig lista! :)

Vart rörd när du skrev mitt namn på vilka du gillar mest och litar till 100% på :D

Känner samma sak för dig sis :P



SAKNAR dig!

kram

2010-01-27 @ 05:31:13
Postat av: Lina

Nej va synd om jobbet =(

Jätte kul lista måste jag säjja!! Men hyfsat lång ;) Tyckte om att c att man fick vara med oxå.. 100% är det från min sida oxå <3 =)

Puss å Kramen

2010-01-27 @ 06:02:18
Postat av: Sara

Jo, hoppas det kommer någon mer chans men just nu känner jag bara besviken! :/



Haha, jag vet...den var liiiite lång! :)

Tack gumman! ♥ :)



Puss å Kram

2010-01-27 @ 16:36:17
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0