Rolig Lördag

Då var gårdagen avklarad, är stel i HELA kroppen!
Tror jag har träningsvärk i varenda muskel i hela kroppen idag, helt otroligt! :)

Vi började dagen 12.00 med två timmar i gympahallen, där det först blev bounceball. Det var ganska kul men rätt svårt att få bollen att studsa rätt! :)











Efter det spelade vi fotboll och det gick mycket bättre, verkar aldrig bli tråkigt heller! ;)





Sen var det dags för basket, jag var nog den mest förvirrade på planen! Kan absolut ingenting om basket, ville hela tiden gå in med kroppen som i fotboll men det blir inte riktigt rätt tror jag! :P Fick då göra några poäng iaf! :)









Sen körde vi lite bounceball igen på slutet!

Alla skulle samlas hos Håkan och Katrin för att äta något lätt innan vi skulle vidare till stan. Så vi drog hem för att duscha och göra oss klara sen for vi dit.

17.00 hade det bokats bowling, gick väl sådär. Bäst gick det i början för mig, första serien hade jag bäst av vi 10 som var där! ;) Tyvärr så glömde jag bort att jag hade med mig kameran så det blev inga bilder från bowlingen! :/

Efter bowlingen så for vi på Restaurang Viking för att äta något gott, blev en glutenfri Greka för mig. Men nu har jag provat nya pizzor klart, Vesuvio är helt klart den godaste! Så från och med nu blir det bara sånna framöver! :P

Ett stort TACK till Tomas och Britt som bjöd oss på bowlingen och maten! Tusen tack!

Jag hade riktigt kul igår och det måste göras om någon gång! Helt underbart att alla ni orkade ordna en sådan rolig dag/kväll! :D
TACK till alla!

Kvällen fortsatte och blev bara bättre eftersom Sverige tog två till medaljer i OS, vilken laginsats dom gjorde! Förstod Elofsson som grät...jag gråter ofta, även när folk tar medaljer! Knäpp, jag vet! ;)
Så grattis till Marcus Hellner och Johan Olsson för deras guld- och bronsmedalj!

 

Idag blev det en promenad i kylan, hade gärna legat i soffan hela dagen men har man en hund så måste man ut, det är ju iofs oftast rätt bra! Blev lite mjukare i kroppen ett tag iaf! :P
Sen blev det soffan, har sett Grey´s, fotboll och OS! :)

Natti, natti!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken rolig lördag ni haft...med spel och mat:))

Natti natti och sov så gott.....

Mamma

2010-02-21 @ 22:55:07
Postat av: Cissi

Shit vad rolig lördag ni verkar haft:) härligt:) Kram kram:)

2010-02-21 @ 23:02:32
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Britt

Jättekul att ni ville var med !! Det blir nog fler såna dar framöver, hoppas vi i alla fall. Mina muskler har oxå fått en rejäl omgång.

2010-02-22 @ 12:36:02
Postat av: Josefin

Roligt ni verkar ha haft, tycker vi styr upp nå sånt när jag kommer hem också :)



Jo i lördags packade vi vårat pick och pack och drog tills Marks syster :)

Känns som vi har just muckat från fängelset ;P

haha vilken frihet, men jag ska berätta allt nästa gång vi pratar på skype, vi har fått igång rotern idag, så nu har jag skype igen :)



miss u to siss!

puss och kram

2010-02-23 @ 01:27:31
URL: http://josefinviklund.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Hejsan! Oj, det ska jag göra med en gång!:D



Kram

2010-02-23 @ 18:45:22
URL: http://minifreeaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0