Serievinnare

I veckan har det inte hänt så mycket, i onsdags var jag på träning och har fortfarande träningsvärk från det annars har vi nog mest tittat på OS på kvällarna. :)

Igår så hade Johan sin sista match i inomhusserien, blev en seriefinal mot Anderstorp! Byske låg under med 2-0 men på slutet (jag tror det bara var ca 5 min kvar) så gjorde dom 3 snabba mål och vann matchen med 2-3 och därmed vann dom serien åxxå!
Grattis älsklingen och alla andra grabbar i Byske!



Efter matchen blev det handling på Maxi och sen vidare till Lina och Nike i Kåge. Dom bjöd på tacos och sen var det dags för hockey, Sverige mötte Vitryssland. Blev mer spännande än det hade behövts men Sverige vann iaf med 4-2! :)
Vi såg även lite av skidåkningen, Anna Haag tog en silvermedalj...riktigt duktig! Grattis!
Även grattis till Kalla, Ferry och Pärson som tagit guld, guld och brons!

   

Just nu ä Johan på träning men sen idag ska vi ha en heldag/kväll med olika aktiviteter med hans familj samt två familjer till, kommer att bli riktigt skoj! Jag berättar mer om det någon annan dag! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får hälsa och gratta till vinsten :) Kraaaam

2010-02-20 @ 11:02:14
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Oj, förlåt! Jag har varit klar med din header nu ganska länge. Men glömt bort att säga det!

Du kan ju skriva in din mail adress i nästa kommentar!:) Förlåt..

2010-02-20 @ 18:09:57
URL: http://minifreeaket.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Okej, vad bra då!:D

Jaa, det är ganska väldigt komplicerat. Så jag kanske kan göra det åt dig om du vill!:) Okej, jag kan maila den i alla fall så du kan se om den blir bra!^^

Jag använder mailadressen jag skrev in så du vet!:)



Kram

2010-02-21 @ 21:10:03
URL: http://minifreeaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0