IKEA

I måndags kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde men vi hade filmkväll iaf, vi såg;

 

I tisdags var jag på IKEA med mamma, pappa och moster Carina. När vi hade ca 2 mil kvar till Haparanda så började bilen att krångla, den gick typ 20km/tim! Vi stannade på en parkeringsficka så att den fick stå ett tag och sen när vi startade den igen så gick den som vanligt! Vilken tur, inte roligt om man skulle vara fast där uppe! :)
Det var mest dom andra som skulle handla men som vanligt så blir det en massa småsaker ändå, det blev bl.a;


Ljuslyktor till toan och några ramar


Superfin tavla till gästrummet


Till Izzy, men hon är rädd för det, så jag har ingen aning vad vi ska ha det till :)

Naturligtvis var jag ju tvungen att gå in på Skopunkten åxxå, hittade mig ett par skor igen! ;)


Nya skor ;)


Igår var jag ute på min första löparrunda för i år, det var kallt och rätt jobbigt trots att vi inte sprang så långt. Men jag känner mig peppad nu, måste försöka fortsätta med löpandet! Helt okej träning, har träningsvärk överallt idag! :)

Vi hyrde även en film, antar att ni kan gissa vem som valde den ;)



Ikväll blir det att bänka sig framför teven, hockey igen! Känns alltid som att det är så längesen dom spelade bara för att dom inte spelade i tisdags, konstigt det där! ;)

VS

Just ja, måste ju visa våran fina öppnare! Det är en på jobbet som gör dom! :)




Fin va? :)


Söderberg, Skrbek och Tobbe

Haha, var bara tvungen att lägga in den här bilden! Den är från matchen mellan SAIK - Luleå, fick den av Tobbe som hade tagit den med sin mobil! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Var den bra, the road?



Vilka snygga skor, skulle också vilja ha nå sånna skor..jätte fina =)



Nu ropar Neo: maaaaaaaaat! Då är det bara att springa =)



Kraaaam!

2010-02-04 @ 21:36:19
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Ha ha ha, -Dixi fnissar och tycker att tuffa Izzy är fjantig! Hon fick ett sådant skinn i november och älskar att ligga på det! ; )

2010-02-04 @ 22:22:52
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Tobbe

Pinsamt=( fan skulle ja skicka den för...

2010-02-05 @ 15:12:27
Postat av: Sara

Tobbe: Äsch, den blev ju bra ju! :)

2010-02-06 @ 09:17:44
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Lina

hörru gumman nu e d daxs att uppdatera igen!!! =)

2010-02-06 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0