Fjärde plats :D

Igår var det hockey, SAIK mötte Färjestad borta! AIK vann med 3-2, så tre nya härliga poäng och upp på en fjärde plats inför OS-uppehållet! Inte dåligt! :P Kommer att kännas tomt utan AIK i nästan 3 veckor men man har ju OS istället! ;)

Idag har jag varit ute på en löparrunda igen! Fy fan vad död jag var när jag kom tillbaka, ville bara kräkas! Hoppas min kondition tränas upp snabbt så det går lättare att springa snart! :)

Idag har vi även fått våra kläder som vi har beställt från Sam Dodds, gick jävligt fort! Beställde i lördags och jag antar att dom inte skickar dom förrän på måndag och vi hade dom i brevlådan idag! Nice! :P
Så nu har man lite Liverpool kläder! ;)


Min tröja, framsidan


Min tröja, baksidan


Mina Liverpool hotpants


Johans tröja


Johans t-shirt


Johans mössa

Ikväll blir det nog bara att slöa framför teven, se lite Grey´s kanske...går framåt i den serien iaf, är på tredje säsongen! :P

Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha:) diggar dina hotpants:) Kraaam

2010-02-09 @ 22:31:21
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Buhu!! Glory ,Glory Man United!! Fast Hotpantsen de var ju bara att retas;P

2010-02-09 @ 22:39:53
Postat av: Hanna

Just nu har jag en romantisk TÄVLING hos mig!

Kika gärna in och delta..



Kram Hanna

2010-02-09 @ 23:12:44
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Cissi

NÄJ, vad synd!!! Vi kommer kring ett, hoppas du är kvar...



Japp, farfar soooov! :)



Jag har grymt tur som har Rolle...det är ju sjuka köer..



Hoppas vi ses imorrn! Kraaam

2010-02-11 @ 09:32:23
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0