Alla Hjärtans Dag

Fredag: I fredags var det ju dags för en av årets viktigaste matcher (förutom alla AIKs matcher, OS och liknande), Golvet mot kontoret! :)
Golvet vann med 6-4 och dom gjorde det superbra! Men tyvärr så glömde jag både kameran och filmkameran, hade tänkt filma matchen och det kanske var lika bra att jag glömde den för det var svinkallt så jag hade nog frysit ihjäl om inte kameran hade gått sönder först! Men Lenis har skickat mig sina 3 bilder! :P




Älsklingen


Patrik "Hadelöv" Nordlund

Efter matchen blev det fest i klubbstugan och sen drog vi vidare till badhuset!
Det var en helt okej fest faktiskt, trots att jag inte badade! :)

Lördag: Johan steg upp tidigt för han hade fotbollsmatch 09.00 i stan som dom vann med 6-1 (tror jag).
När han kom hem blev det långpromenad med Izzy i det fina vädret, vi gick förbi skotervisningen men man blir ju bara ännu mer sugen på att skaffa skoter så där stannade vi inte så länge! :P



Vi gick förbi mamma på väg hem eftersom världens bästa mamma fyllde 49 år!
 Så där blev det tårta och en massa fika! Fixade även en Facebook-användare till mamma som hon har stora problem med, ringde flera gånger på kvällen men hon lär sig nog snart! :)


Söt-Michelle


Mamma och Michelle


Michelle var bra på att öppna presenter :)


Vanrik och mormor


Carina, Vickan och Kjell-Håkan

På kvällen så for vi till Stensjön för att hälsa på och passa på att tina av bilen! :)

Söndag: Idag är det alla hjärtans dag! 
Började dagen med att följa mamma och pappa till stan, hittade ett par baggy-jeans som jag vill ha sååå mycket men såklart så fanns dom inte i min storlek! Det enda jag köpte var ett diadem och boxers till Johan! 



Jag och Johan hade sagt att våra Liverpool kläder skulle bli våran alla hjärtans dag present till varandra men ändå kände jag mig tvungen att köpa något, så det blev två par boxers! När jag kom hem så hade han varit och köpt blommor till mig så han var inte bättre på att låta bli än mig! :)



Sen var vi bjudna till mamma på middag, riktigt gott, tack så mycket! 

Nu är Johan på träning och för mig blir det soffan tills han kommer hem igen!

Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅHHH, vad spännande!! Du måste lägga upp bilder när du har klippt dig :)



Kraaaam

2010-02-15 @ 09:22:28
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: malin

villken fin blogg du har!=)

KRAM

2010-02-15 @ 20:02:42
URL: http://maliinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0