Lucia idag

Ja, det kanske börjar vara dags för en uppdatering! Har blivit så fruktansvärt dålig på att blogga, men just nu har jag som ingen ork och lust att skriva, dessutom så har det inte hänt allt för mycket!

I lördags jobbade jag över, så nu är man 16 komptimmar rikare iaf! På kvällen kom Jossa och Mark för att se hockeyn. SAIK gjorde en av sina bättre matcher den här säsongen, jag tror nog det t.o.m var den bästa! :) Skönt med vinst, för nu är dom i serieledning under uppehållet! :P

I söndags steg vi upp tidigt för Johan hade Futsal-DM på Campus! Det gick riktigt, riktigt bra för dom!!! :)
Dom vann!!! :D
Finalen var riktigt spännande, efter full tid så stod det 1-1, då blev det 5 min förlängning och fortfarande lika efter den. Det ledde till straffar, 5 st/lag...efter dom lagt straffarna så var det fortfarande lika så då blev det sudden-straffar och Byske gick segrande ur matchen! Så till helgen är det Västerbotten-final i Robertsfors och om det stämmer det jag har hört så är det mot Division 1-laget Umeå FC! Nice! ;P

Har blivit tre filmer rikare sen jag skrev senast åxxå;

   

Idag så är det ju Lucia, varje år så kommer det barn från skolan och lussar för oss på jobbet! Det är så mysigt + att man slipper jobba ett tag! ;) Dom var riktigt duktiga i år! :)



Ha en trevlig Lucia så hoppas jag att det inte dröjer så länge innan jag skriver igen! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt att dom vann!! =)



Så himla mysigt att ni har Lucia-mys på jobbet erat! Helt rätt!! =)



Kraaam på dig! =)

2010-12-13 @ 18:52:07
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0