2 augusti

Känns inte som man har gjort så mycket annat än att se fotboll och film dom här dagarna! :)

I tisdags så spelade Johan en plojmatch mot Byske oldboys, tyvärr så förlorade dom! Själv fick jag värma upp Johan före matchen för dom hade så lite folk, han kanske inte blev uppvärmd tillräckligt bra! ;P
Lina och Nike var där och såg åxxå, Lina hade köpt en present till mig när hon var i Göteborg och såg Pink...hon sa att hon inte kunde låta bli för den passade mig perfekt! ;)


Lite svårt att veta vad det är men det är en getingfälla! :D
Man blandar lite sött med alkohol sen ska getingarna flyga in men inte ta sig ut!
PERFEKT! :)

Sen på kvällen drog jag, Johan och Anton till stan för att se när Byske skulle spela, det slutade inte så bra det heller! :/ Men vi var iaf förbi Hemmakväll och hyrda tre filmer och köpte en massa godis! :D

   

I onsdags så följde jag med mamma och syster en snabbis till Solbacken! Blev bara handlat lite småtjafs och två filmer;

 

 Sen skulle jag och Johan vara chaffis åt mamma som skulle på PDOL, vi blev alla bjudna på mat hos Harry och Carina, tacos! Tack så mycket, det var supergott! :) Sen slutade det hela med att jag åxxå började dricka så jag följde med mamma, Carina och Vanja till PDOL men det var riktigt dåligt! Det var ju knappt öppet några tält så en onsdag på PDOL blir det nog aldrig mer men jag hade trevligt ändå! :)
Tog ett kort på Fridas söta valp Sally;



I torsdags var Lotta och lilla Tindra förbi med en present; en ljus bricka och en sten



Kunde ju inte låta bli att ta en massa kort på sötnosen åxxå! :)







På kvällen hade Johan sin första seriematch efter uppehållet, dom vann med 9-1! En riktigt rolig match att se, älskar när det blir mycket mål (när det är laget man hejar på som gör mål förstås ;))! Efter matchen for jag och Nicke direkt hem för att hämta alkoholen och sen vidare på min systers inflyttningsfest, Johan kom lite senare! Hade trevligt men jag drack inte mycket eftersom jag inte var så sugen efter kvällen som varit! ;) När alla for ut så gick jag hem, satte mig i soffan och åt den supergoda lakritschokladen och tittade på Disneyfilm! En perfekt avslutning på kvällen! :P

I fredags var vi en snabb sväng till stan, Johan behövde nya fotbollsskor och jag var sugen på en pizza! ;) Så det blev att vi köpte fotbollsskor, träningslinnen till oss båda, en fotbollspump + maten! Sen pumpade vi upp våran otroligt dåliga boll och for till Moravallen för att lattja lite fotboll! Hur kul som helst men jag känner av mina benhinnor DIREKT!

Igår spelade Johan match igen, den här gången vann dom med 6-0! :D

Idag har vi varit till stan igen! :)
Jag gjorde värsta klippet på en klänning från Hanséns, sparade 700kr på den! ;)



och två till filmer blev det åxxå;

 

När vi kom hem och jag kollade i brevlådan hade jag fått min beställning från cdon åxxå! :D Johan tycker inte att jag borde lägga ut alla filmer jag köper, han tror att ni tycker att jag är lite psyko som köper så mycket...det är jag väl kanske åxxå! Men han har sin bil och jag har mina filmer! ;)

         

       

Blev ett långt inlägg idag, hoppas ni orkar läsa! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Shit vad filmer!! =)



Och väldigt fin klänning!! Riktigt snygg!



Åh, Titanic var sjukt längesen man såg..undrar om det finns på Blu-Ray...



Kraaaaaaam!

2010-08-02 @ 20:03:20
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Tja det blir rätt många filmer om du ska komma upp i Johans bilkostnader... ; )

2010-08-04 @ 22:38:24
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0