22 augusti

Fredag var Thomas här och fixade våra tv-kanaler...så nu kan vi se nästan alla iaf! :D
På kvällen gick vi till Moravallen och såg Byske spela match!

Lördag så jobbade jag över igen, gick så bra så det blev hela dagen!
Däremot var jag ganska trött, Jossa åkte med mig hem på lunchen, när jag skulle fara tillbaka så råkade jag glömma henne och kom på det när jag kom på Franke igen så då var det bara att vända! :P

På kvällen blev det filmmys, vi såg Remember me som vi hade hyrt! Oj, vad jag grät...inte så ovanligt iofs! :P

Idag blev det så att jag och Malyn följde med till Jörn för att se när Ålund spelade "seriefinal"! Hade inte tänkt fara från början, kändes långt, men Malyn var som sugen och jag var inte sen på att haka på! :P Och tur var det, Ålund vann med 3-1 och stärkte sin serieledning så nu har dom 6p försprång! ;) Johan lyckades få sitt gula kort som han var ute efter åxxå men det gick inte till som han hade tänkt....men nu är han iaf avstängd nästa match då vi lix är borta och sen när han kommer tillbaka har han inga gula kvar! Perfekt! :D
Men däremot så var det regnigt och kallt så man lär väl bli förkyld! :/



Mamma har kommit hem från Alanya ikväll, dom har haft det jätteroligt och varmt som tusan!
Kommer väl få en chock när vi stiger ur planet, är väl säkert lika varmt på Cypern!
Jag börjar ha lite resfeber nu... :)

Nu blir det att slappa framför teven innan man ska sova, tror det blir att se Beck-filmen som går på Canal+! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas ni får en underbar resa!!! =) Och mys och njuuuuut!!! =)



Kraaaaaam!

2010-08-23 @ 07:18:04
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0