Helgen

Fredag: Riktigt varmt inne på Franke, kunde inte röra sig utan att man blev alldeles klibbig! :/
På kvällen så for vi till stan en sväng för att se lite fotboll, som inte gick så bra! :/ Sen for vi förbi Hemmakväll och hyrde tre filmer;

   

Lördag: Jobbade över! Var på plåt och stod i viken, gick faktiskt ganska bra...tiden gick då fort iaf och 13 komp-timmar rikare! :)
Sen fick vi snabba oss hem, in i duschen och sen vidare till min syster! Hon och mormor hade slagit ihop sina kalas som dom brukar, dom fyller år på tisdag men eftersom mamma, moster och K-H är borta då så blev det kalas i lördags istället! :) Glömde kameran som vanligt men det kommer kanske några bilder sen... :)

På kvällen hade Ewe inflyttningsfest, jag skulle inte festa men jag for dit ett litet tag ändå! Sen drog jag och Johan till Stensjön så att Izzy skulle få busa lite med Dixie men Izzy är mest bara intresserad av bollarna! :/ Vi stannade och såg Sevilla - Barcelona men det gick då inte så bra där heller! :/

Söndag: Izzy hade råkat krigsmåla sig när hon rullat sig i några bär, så hon var lila lite här och där! Så på promenaden blev det bad för hennes del...hon älskar verkligen att bada, bland det bästa hon vet! :)

Thomas har även varit här och försökt fixa våran parabol, den är inte riktigt bra än men nu kan vi iaf se vissa kanaler! Han skulle komma tillbaka imorgon och försöka fixa resten! Han är riktigt duktig! :D

Snart är det dags för fotboll på Blålunda, Ålund - Myckle!
Heja Ålund!

Ikväll åker mamma, moster och K-H till Turkiet, Alanya!
Hoppas ni får det superbra!

Känns som det här blev ett riktigt snabb-inlägg men nu måste jag dra!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det får vi säkert, bara 1½ timme kvar tills vi far längtar:))

2010-08-15 @ 17:52:36
Postat av: Cissi

Jag gillade Brothers jätte mycket!! En riktigt bra film!



Kraaaam =)

2010-08-15 @ 18:34:51
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0