Bio

Igår var vi på bio och såg;



Jag tycker den var riktigt bra, lite krånglig så man får tänka till ibland, endel saker fattar jag inte än! ;) Men absolut värd att se! :)

Det känns som vi nästan har varit i stan varje dag! Idag for vi dit igen för att kolla om en ny garageport + annat till garaget! Vi har iaf skrivit upp oss på en lista så att garageexperten ska komma hem till oss och titta! Men då gäller det att bestämma sig vilken färg vi ska ha, var helt inne på en vit port men nu är vi inte så säkra längre...kanske skulle vara fint med en grå och den blir ju inte lika lätt smutsig! :) Men om vi nu tar en grå port måste man då ha en grå ytterdörr? Ser det konstigt ut annars?

Ikväll är det en perfekt kväll för film (enligt mig är alla kvällar perfekta för film ;))! Så det blir film och godis för våran del! ;P

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Cissi

Samma för oss =)

2010-08-04 @ 19:45:31
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Jag bara måste ha en ny garageport innan vintern! Ni får skvallra om vad ni fått för erbjudande. Kolla om de ger rabatt om man köper två!?

Jag tänkte kolla om det finns några fina Noliaerbjudanden..

2010-08-04 @ 22:33:39
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0