Ännu mera shopping...

I torsdags var det äntligen dags för AIKs första isträning!
Jag filmade under själva spelarpresentationen men det var lite svårt att höra på filmen för det var ett sånt ös i hallen, ca 4500 personer såg isträningen! ;) Dessutom vet jag inte hur jag laddar upp den här på bloggen, tekniska jag! ;D
Man började ju inte längta mindre tills serien drar igång! :D



Tyvärr så kunde vi inte se så mycket av själva isträningen för att Johan hade träning så det var bara att snabba sig tillbaka till Byske efter ett tag. Johan till träningen och jag till förfesten! :P 
Det var ju bartömmning på Lanternan så det blev förfest hos oss och sen gick vi ner dit! Ovärt som vanligt men det var iaf bra musik när Hat over hills spelade! :)

Fredag så steg jag upp tidigt eftersom jag skulle följa med mamma och moster till Piteå för shopping! :)
Trots att jag tog det lugnt på torsdagen så var jag bakis, skyller på att jag hade sovit för lite! Fick träffa min underbara kompis Jocke som jag typ inte har träffat på två månader! Jävligt lång tid när man är van att träffas nästan varje dag! :) Lite shopping blev det åxå;


Nya sköna mjukisar och en kofta från Cubus (tredje paret av mjukisarna ;))


Hittade söta döskallar på Guldfynd

På kvällen så såg vi fotboll på Blålunda, Byske spelade mot Stämningsgården/Myckle och vann med 2-1! :)

Idag har vi varit på Nolia och nog blev det handlat där åxxå! :)
Har handlat sopar/borstar av olika slag som man kan använda både ute och inne, ska t.ex vara jättebra att få bort hundhår från kläder, mattor m.m....så jag hoppas det fungerar! :) Ännu mera sockar blev det åxxå köpt + lite annat! :)
Sen fick vi grillat till middag i Stensjön! Tack så mycket, supergott! :)

Nu är Johan och Simon och fiskar, för min del blir det nog att läsa lite granna sen titta lite på tv! :)
En skön och lugn kväll, imorgon är det gruvar-söndag och på måndag börjar vi om att jobba....bläää! :(

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaa, denna sommar har sprungit iväg, tyckte du just skrev att "imorrn får jag semester" och nu börjar ni om att jobba :P



Skit-trist...



Ha en bra gruvar-söndag ialla fall =)



Kraaaaaaam!

2010-08-08 @ 07:44:45
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0