Träning ikväll...

Igår efter jobbet var jag och Johan en snabbis till stan! Vi skulle bara handla på Maxi och lämna igen filmerna på Hemmakväll! Men vi kom ut med tre nya filmer, svårt att låta bli att hyra när man lix är där! ;)

   

Sen på kvällen blev det en cykeltur med Izzy och tv/film! :)

Ikväll är det träning, boxercise! :)
Det är så himla kul men just nu så känns det svinjobbigt! Är så lat på kvällarna (annars åxxå iofs)! ;) Men jag är inne i en period där jag är så jävla trött, har iofs varit det ett tag (det är därför jag har börjat gå dagtid ibland)! Kan man verkligen vara så här trött utan anledning eller är det något fel på mig?! Börjar ju fundera! :/
Efter träningen blir det inte mycket gjort, blir väl mys för mig själv i soffan eftersom Johan har träning! :)

Snart helg...

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Många brukar vara trötta på våren...



Jocke har farit på träning nu och jag funderar starkt på att gå och lägga mig med Neo :) :) :)



Ha en trevlig helg! =) Kraaam!

2010-04-15 @ 20:09:26
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0