Slöar helg...

I helgen har det inte hänt så mycket eftersom Johan har haft jour, vi har mest slappat och sett film/tv! :)

I fredags hyrde vi lite filmer;

   

Och jag förhandsbokade Avatar på blu-ray åxxå! ;)



Lördagkväll så var det dags för El Clásico; inte den bästa matchen men Barcelona vann iaf med 0-2! :)

Nu har jag suttit ute i solen ett tag och funderar på om jag ska orka fara på en löparrunda...känner mig lat så vi får se hur det blir! ;)
16.00 är det iaf dags för fotboll (Liverpool - Fulham) sen blir det att se film resten av kvällen! :P

Jag har kommit fram till en sak; jag tror jag är beroende av vampyrer...hur bra är inte Vampire diaries, Twilight-filmerna och True blood....helt underbart bra! ;) Denna oändliga väntan på nästa avsnitt/film! ;)

Hade inte mycket att berätta men lite lyckades jag få ihop iaf... :)

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt med slöar-helg:)

Vi har också förhandsbokat Avatar på blu-ray:) :) :) Längtar!!

Ha en skön söndag!

Kraaaaam

2010-04-11 @ 14:14:39
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0