Påsken

Jag har blivit så dålig på att uppdatera, jag hoppas att jag kommer ihåg vad jag har gjort dom här dagarna! :)

Torsdag: Jag slutade 10.30, for hem och sov ett tag för jag hade inte sovit mycket på natten (kunde inte sluta hosta så jag gick till soffan och sov sittandes resten av natten).
Sen for vi iväg till stan men det blev varken en mobil eller ett rumsbord, vi var lite för sent ute så vi hann som inte med möbelaffärer! :/ Hittade iaf lite annat;


Vero Moda, 3 för 149:-


Tröjan, Vero Moda, 149:-, Vattenflaskan, Stadium, 39:-

På kvällen var det dags för första semifinalmatchen, lite folk och dålig stämmning så jag hoppas verkligen att det kommer mer folk nästa hemmamatch! Tyvärr så förlorade AIK! :(

Fredag: Jättebra väder hela dagen, vi satt ute i solen ett tag...måste ju försöka få någon färg men det hjälpte inte mycket! :P



Johan plumsade i snön för att hämta våran grill! Yes, premiär för utegrillning, sååååå jävla gott! Blev även vin till maten eftersom vi skulle spela poker sen och vi skulle dricka lite då så då passade jag på! ;)



Sen kom Jossa, Nicke, Simon, Krille och Anton och vi spelade poker, första gången jag är med när vi spelar om pengar och det gick rätt bra faktiskt! Lyckades vinna ca 100kr över det jag hade satsat! Pokerproffs nästa! ;)

Lördag: Jag följde med mamma och syster till Piteå för lite shopping! Hittade så klart lite kläder! ;)


Vero Moda, 130:-


Gina Tricot, den gråa 49:- och den svarta 149:-


Gina Tricot, 199:-

Vi visste att vi var tvugna att beställa nya sommardäck till Passaten innan sommaren, så när jag kom hem från Piteå så gjorde vi våran beställning! Känns som en jobbig men nödvändig utgift! :/

Vi blev bjudna på middag i Stensjön; lax och potatis! Tack så mycket, det var supergott! :)
Efter middagen så for vi till oss, det var dags för semifinal 2:7! Min kusin Micke från Stockholm kom åxxå och skulle se matchen...han körde upp så att han kunde se matchen i torsdags sen stannar han även så han hinner se matchen på måndag så jag hoppas för hans skull och alla andras att det blir en bättre match än i torsdags på måndag! :) Även hans dotter Alva var med + mamma och pappa, så det var fullsatt på Mantelgatan! ;)
AIK vann med 3-5, riktigt bra eftersom dom hade borta några spelare och 8 juniorer i laget...juniorerna gör jävligt bra ifrån sig! :) Så nu är det utjämnat till 1-1 i matcher! :D

Söndag: Verkar bli bra väder idag med, solen lyser iaf! :) Idag var det tänkt att vi skulle till Storklinta och åka snowboard/slalom med Johans och två andra familjer men det blev inställt! Så istället blir det nog att fara och hälsa på Johans mormor och morfar i Storbränna istället!

Glad påsk på er alla!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fina kläder!! =) Syns vi inte hann träffas nå.. :(



Jaa, fy fasen vad grillat är gott, har just kommit hem från morsan och käkat grillat!! Mätt än!! GOTT!! =)



Ha det bra, kraaam!



2010-04-04 @ 19:36:08
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: julia lindström :)

hej, kan du inte skriva vars du köpt alla kläder&hur mycket dom kostade??=)

2010-04-05 @ 18:37:01
URL: http://hugufu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0