Nu är det över...

Känns helt tomt nu!
Vad fan ska man göra nu i flera månader tills elitserien börjar om och älskade AIK spelar igen?
Tur att det finns fotboll på sommaren då! ;)



Men AIK lyckades iaf gå till semifinal och klara sig lite bättre än förra året (en match) så det blir bättre och bättre! ;) Och att dom lyckades ta sig till semin med ett sånt dåligt powerplay är ju helt otroligt! :)

Hittade en gammal bild, och jag tror t.o.m att jag ser jag, Johan, Ewe och Adam, även Nike och Ante! Kul! :)
Och bilden stämmer så bra...AIK, ni gör oss stolta!



Men Marttinen, älskade Marttinen...jag kommer ändå att hålla på dig i smyg! ;)



Jag har varit och tränat boxercise ikväll, jobbigt som tusan! Har inte tränat på två veckor eftersom ena veckan hade jag feber och den andra veckan var jag tok-förkyld! Fortfarande lite snuvig men det går väl över snart hoppas jag! :) Tack Elle, för att du var min boxarkompis ikväll! :)

Tog åxxå min första cykeltur för sommaren idag, brukar aldrig cykla på vintern för då skulle jag bara cykla omkull! :)
Izzy fick springa lös utmed cykeln och cykeln gick hur bra som helst! Blir nog att ta cykeln till jobbet imorgon!
 Tack älskling för servicen på cykeln! :)

Snart dags för sängen, sov så gott allihopa!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna [Hockey & Foto]

Ja, verkligen skönt att ha fotbollen, får se hur det går nu när Ålund är inblandat!



Vi håller tummarna för Jyri, vilken klubb han än går till ;)

2010-04-09 @ 00:01:03
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: Cissi

Det var längesen jag såg Jocke så glad igår...Ni håller nu verkligen inte på samma lag ;) Men han säger att du är då ett vettigt Skellefteå-fan och det ska du ta som en riktigt bra komplimang =) =) =)



Ha en trevlig helg! Kraaaam!

2010-04-09 @ 07:00:56
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0