Helgen redan över... :(

Fan vad helgerna går fort, man hinner ju bara gå hem på fredag så är helgen över! :/

I fredags så hade Johan träning på kvällen så jag var ensam hemma, passade då på att se Så ska det låta och Vampire Diaries! När Johan kom hem blev det film!

I lördags hade Johan match i Skelleftehamn mot Bastuträsk. Jobbigt att åka med när dom har samling, man kommer ju dit så tidigt! Men jag hade tur att det var Drängsmark som spelade före för då kunde jag se den medan jag väntade! :) Det var verkligen svinkallt ute, hela första halvlek höll jag på att frysa ihjäl! I pausen gick jag och Helena in i Rönnskärs omklädningsrum och värmde oss (tur att jag hade henne där så jag fick någonstans att värma mig)! Sen tog jag på mig Johans jacka ovanpå min i andra halvlek och då frös jag ingenting! :) Skönt! :) Ålund vann med 7-2 över Bastuträsk (som spelar i div. 4)!!! Riktigt duktigt av dom, Jörgen gjorde 4 mål (8 mål på två matcher av honom, nice)! :P

Vi grillade till middag, inte det bästa grillvädret eftersom det snöade ute men vad gör man inte för att få lite grillat! :D Mamma och Jossa kom och åt hos oss åxxå!
Jag och Johan for på bio på kvällen, vi såg;



Jag tycker att den var riktigt bra, jag gillar ju sånna typer av filmer! ;) Den kunde däremot ha varit lite längre, den kändes lite ihoptryckt men bra var den! :)

Idag händer det nog inte så mycket, vaknade upp med ont i halsen! :( Vi hade planerat att vi skulle ut och springa på morgonen men det sket sig ju! :/ Så vi tänkte att vi skulle gå en långpromenad istället men det blåste sååå jävla kallt att det blev en kortare sväng än vi hade tänkt oss! :/ Just nu tvättar Johan bilen men sen blir det nog bara att slappa framför teven resten av dagen/kvällen! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Japp, jag behöver bara titta på honom och känna: ffffaaan vad skönt att jag inte är bakis!!! =)



Åh, jag vill också se den!! Älskar också sådana filmer och Sam W är ju bara bäst!! =) Ska se om Jocke får vara hemma med Neo någon kväll så jag får gå och se den =)



Ha det bra och hoppas din hals blir bättre!!



Kraaam! =)

2010-04-18 @ 12:23:23
URL: http://lillohman.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0