Panik

Idag efter jobbet så for jag och min syster till stan för att försöka hitta någon present åt pappa. Han fyller år imorgon så vi är ute i god tid...hehe! :P Men vi köpte iaf något men det kan jag ju inte skriva här ifall han läser det! Köpte med mig lite mat från Subway innan vi åkte hem, kycklingsallad till mig och en kycklingsandwich till Johan...mums!  :)

Dom ringde från Byggteknik och kakelugnar medans jag var i stan, dom kommer imorgon och börjar med badrummen! :) Men nu är det typ panik...måste riva för fullt! Det ena är som klart men det andra har vi inte börjat med än, fast jag tror och hoppas att dom som skulle göra ett klart först! :P

Nu är det snart dags för hockey, kan inte missa det....får riva lite på toan efter matchen istället! :D

 VS

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0