Inflyttningsfest

Igår var jag på inflyttningsfest hos Danne, hade hur kul som helst! Först samlades vi alla och åt på Tre Kronor sen drog vi vidare till Danne och där blev det massor med fest! Sedan for vi vidare till Kalles, det var INTE igår man var ut i Piteå! :) Tack Danne för en jättelyckad fest! :D


Danne


Jag och Josefin


Lenis


Anders


Krille


Josefin och Danne


Krille och jag


Danne, Jocke, Mange och Fredrik


Ölspelet (tror jag)

I afton är det dags för match igen...längtar!

 VS

Ni som inte såg matchen mot Luleå missade Marttinens snygga mål! Måste nog lägga upp en bild på han med! ;) Blir mycket bilder i det här inlägget! :P


Marttinen

Ikväll händer det nog inte så mycket. Jag och Johan måste iväg till stan och köpa pluggar (eller vad det nu heter) till rören på toan så vi kan börja ta bort allt! Sen blir det nog att hyra några filmer! Just ja, Peter från Byggteknik och kakelugnar ringde igår och sa att dom skulle komma onsdag eller torsdag till veckan och börja med badrummen! :D

Puss och Kram

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha i hörnet på sista kortet så ser man att Lenis halsar, man ser flaskan som är upp och ner typ :P haha

2009-09-29 @ 10:49:35
Postat av: Lenis

haha... kan inte halsa, men det kanske var sista slurpen, hahaha :P

2009-10-22 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0