Säsongskortet :D

Lite bakis var man allt i lördags, Johan var tvungen att stanna bilen när vi skulle till stan, kändes som jag var tvungen att kräkas! :P Men klarade mig tur nog! :D
Vi har skaffat säsongskortet åxxå så nu blir det en massa matcher som man kan se hemma, hur skönt som helst! :D Tyvärr hann vi inte få in det till Brynäs - SAIK matchen men vi for till pappa och mamma och såg den där istället. GO AIK! :D Efter matchen så kom min syster och skulle se film med oss....vi hann se en film men till den andra så sov både jag och Johan så vi var ju jättetrevliga mot henne! ;) Hundpensionatet var för övrigt en väldigt gullig film! :) Vi gick och la oss 23.00 en lördagskväll...VÄLDIGT ovanligt! :P Troligtvis för att jag var så bakis och Johan hade feber! 


             

På söndagen så bakade jag bullar IGEN! Nu var det till mig, lite jobbigt att vara gluten ibland! Eller typ jämt :/ Men det funkar, måste ju lära mig att leva med det, går ju inte att göra så mycket annat! :) Sen kom Tomas och Britt och hjälpte oss att riva lite i ena badrummet, vi försökte få Johan att jobba så lite som möjligt eftersom han hade feber men det går ju aldrig bra! Han kan aldrig sitta silla! Så här ser det iaf ut nu...inte mycket kvar att göra på den här toan iaf! :)

Konstigt när väggen är borta, ser så stort ut! :)

Senare på kvällen var vi ju tvugna att se filmen vi hade somnat till! :)

Idag så har jag och pappa kört bort allt skrot, skönt att bli av med allt men snart är det lika fullt på släpen igen! :) Johan som hade tänkt på jobbet imorgon ligger i 40 graders feber så det kan han ju glömma och jag har börjat känna mig hängig men förhoppningsvis är det bara psykiskt! :P Vi kan INTE ligga i feber på fredag när vi ska se NHL, det går ju inte! ;) Näe, nu ska jag fortsätta se lite hockey....HV71 - MODO :) Foppa gör mål, snygga passningar och sitter rätt mycket i utvisningsbåset! Han är het! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Näe precis så himla trevliga var ni ju inte mot mig :P men du glömde ju skriva att jag var jätte duktig och hittade Nickes bil nycklar :D hihi

2009-09-29 @ 10:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0