Träning

Bläää!!!
Izzy kräktes medans jag lagade mat i afton, äckligt! Jag tror hon har ätit något som fastnat i halsen, troligtvis en pinne! Det började redan igår, hon ville kräkas men det kom inte upp något. Så hon var mest ute och åt gräs och idag kom det upp! Först en hög när Johan var hemma och sen när jag lagade mat! :( Men hon äter å så och verkar vara glad, så jag hoppas att hon har fått upp det som satt fast! Nu är det bara gräset som ska upp! :/


Izzy med hennes käraste ägodelar :)

Mamma var förbi en sväng, tittade lite på toan som dom har kaklat och fogat klart nu! Tyvärr blev jag inte helt nöjd, tycker att dom borde ha använt en mörk fog på det svarta partiet istället för den som är där! Ser knäppt ut men jag kanske vänjer mig! :/ Skickade iaf en hel Ikeapåse med tvätt med mamma, så hon skulle starta en tvättmaskin åt oss! Jobbigt som tusan att inte ha någon tvättmaskin hemma men som tur var så kan vi låna mamma och pappas! Tusen tack!


 
Ikväll har jag varit på pump, skitjobbigt varje gång man är där! Tror inte jag blir starkare, den pyttelilla styrkan (om jag har/får någon) hinner försvinna mellan alla gånger jag är där eftersom jag inte "kan" fara så ofta som jag egentligen skulle vilja! Fast det är helt och hållet mitt fel, är en sådan hockeynörd att jag inte kan missa en match för att träna, vill se hockey istället! Kanske lite lat åxxå! ;D Jag längtar efter boxercise...det är lätt det roligaste dom brukar ha här i Byske, hoppas att dom börjar med det till våren! Och helst inte på en tisdag eller torsdag! ;)

Nu blir det fika sen sängen och boken! Brukar oftast sluta med att jag somnar då jag ska läsa men igår gick det bra och ikväll tror jag åxxå att det kommer att gå bra...känner mig uppskruvad till max! :)
Natti natti allihopa!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Linn

Ang ditt fogproblem, jag har hört att det finns en slags "fogpenna" som man kan måla fogen i önskad kulör. Kan det ha varit på clas olssons jag hört att den finns... humm...

Kanske inte så kul att hacka bort den nya fogen, och riskera att en platta går sönder...

Lycka till!

2009-11-27 @ 16:04:19
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0