Takida

Vi hade det jättebra igår! :D Bara tråkigt att man missade AIK matchen, dom spelade tydligen överlägset mot Brynäs men ändå blev det bara 2-2...typiskt! :(
Blev som vanligt lite shopping för mig, inga kläder den här gången men lite annat! :P



Hittade ett häftigt halsband som jag köpte, hoppas bara att jag kommer att använda det någon gång, är lite dålig på att använda halsband å sånt...får försöka skärpa mig! ;)



Hittade min väggklocka som jag vill ha, lite dyr men mamma sa att jag skulle få den i julklapp! Men naturligtvis så var den slut! Jag blir så sur...nu måste jag till Luleå eller någon annanstans där Village finns för att KANSKE få tag i den där! :(
Samma sak med en klänning som jag såg i Barcelona, letade på alla HM vi var in på men den fanns aldrig i rätt storlek, hittade den i Umeå igår men den fanns inte i min storlek där heller...så typiskt! Får hoppas på Skellefteå då, men jag har inte så höga förhoppningar! :/

Efter vi (eller typ jag) hade shoppat klart så gick vi till en Indisk restaurang och åt middag sen hade vi lite tid att slå ihjäl innan insläppet så vi gick och åt efterrätt på ett café. Sen proppmätta gick vi och ställde oss i kön, det hade börjat snöa...så mysigt! :)


Lina och Erika (Tur att jag var fotograf så jag slapp vara med på kort)

20.00 var det dags för förbandet att börja spela, Sonic Syndicate...riktigt bra var dom! Annars brukar ju förband inte vara så heta men dom hade nåt...lite som Dead by April, lite blandat med skrik och vanlig sång! :P



Efter dom var det dags för Takida, dom var åxxå riktigt bra! Dom verkar vara riktigt schysta åxxå, det var en tjej som höll på svimma eller nåt längst fram...sångaren kollade om hon var ok mitt i en låt, sen efter låten frågade han hon och hennes kille/kompis ville komma upp och sitta på scenen så dom skulle kunna andas och få luft! Åååh...så snälla, dom blev bara bättre efter det! ;)
Dom körde iaf blandade låtar från den nya och förra skivan...det var riktigt bra! Ångrar inte att jag for dit! :D









Snöade som tusan när vi skulle fara hem! :)

Idag blir det inte så mycket gjort! Johan har fotbollsträning nu och sen ikväll blir det film, troligtvis hos Ewe och Micke!

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0