Semester

Ååååh, hur skönt som helst med semester!
Igår kom vi till Barcelona, som tur var så kom Åsa och Daniel hämtade oss på flygplatsen så vi slapp irra oss in till Barcelona själva! :) Inte illa att ha egna privata guider när man är på semester! :) Deras lägenhet är jättefin, en fyra med två toaletter och en stor balkong med havsutsikt!
Efter vi hade lämnat väskorna gick vi till ett stort shoppingcenter som ligger nära deras lägenhet för att äta på Subway och för att shoppa lite! Jag började att shoppa direkt, hittade två tröjor! ;) När vi hade gått där i någon timme så gick vi och handlade mat på affären som ligger där inne, jag var som lite orolig över vad jag skulle äta, om det skulle finnas något glutenfritt alternativ överhuvudtaget! Oj, oj, oj det hade jag inte behövt vara....dom hade då mer glutenfria produkter än vad dom har på Ica i Byske så jag behöver då inte svälta när jag är här! :D
Vi drog hem och lagade Tacos till middag. Efter vi hade duschat och gjort oss klara tog vi tunnelbanan in till centrum (om man kan säga så)....alla affärer hade som hunnit stänga men vi gick runt och kollade på byggnader och gick längs en lång strand! Alla blev som sugna på glass så vi hittade en glassbar där vi köpte oss en bägare och tro det eller ej dom hade faktiskt glutenfria strutar om man ville ha! :)
Det är väl ganska varmt här ändå...det var kring 20 grader igår och på kvällen låg det på ca 15 grader, så varmare än i Sverige iaf! :P
Idag ska vi fara in dit vi var igår för att shoppa lite mer! Vi har blivit inbjudna på en invigning av någon ny nattklubb ikväll som VIP! Så vi måste försöka hitta något fint att ha på oss då!
Blev kanske inte så roligt att läsa eftersom jag inte har några bilder men bilderna kommer sen när jag kommer hem! Då blir det säkert många bilder...hoppas jag då! :D
Får se när jag hinner uppdatera nästa gång!
Ha det så bra allihopa!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå det låter helt underbart!!! Blir inte alls nå avis!!! =) Hoppas ni har det jätte mysigt.... å våga inte komma hem å vara brun!!! =) KRAM

2009-11-05 @ 14:53:42
Postat av: Sara

Haha, ingen risk...är lika blek nu som när jag for! :P

2009-11-12 @ 18:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0