Mina tatueringar

Här kommer bilder på mina tatueringar, inte dom bästa bilderna men dom får duga! ;)



Det här är min första tatuering som jag gjorde för ca 5½ år sen, min kompis Jonas ritade den (jag hade hittat en liknande på bild) och Krille på Beach Street Tattoo gjorde den! :)



Min tatuering i svanken gjorde jag i Mars 2009, det är Krille som har gjort den här med!



Min tatuering på armen gjorde jag i Maj 2009! Inte världens bästa bild men det står "Alis Volat Propriis" och det betyder "Hon flyger med egna vingar", Krille har gjort alla mina tatueringar hittills! :P

När jag fyllde år så fick jag en tatuering i present av Johan, tänkte pröva på Left Hand i Piteå men dom har bokningsstopp tills i slutet av Juni 2010! Så jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska vänta eller hitta på något annat! :) Har klart en tatuering som jag tänkte att dom skulle få göra, Jonas har ritat den åxxå! ;)

Börjar ha lite abstinens nu, vill göra en till tatuering snart! Man blir lätt beroende! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Snygga tatueringar :)

Men du har inte varit duktig på att stava..

"komis Min Jonas ritade"

och

"När jag fyllde år så fick jag en tatuering jag presentera av Johan"



Hahahahahaha, går som bra för dig att blogga nu :P

kraam

2009-11-30 @ 17:55:12
Postat av: Cissi

Riktigt snygga!! =) Jag förstår precis vad du menar, det blir som en drog! =)



Tusen tack för lånet av Criminal Minds, ska snart börja nöta! =)



Kram kram!

2009-11-30 @ 21:41:11
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0