Fredag den 13:e igår

Igår var jag sjukt trött, hade nog inte hunnit hämta mig sen vi kom hem! Kändes som jag var helt borta på jobbet, sånna här gånger är det tur att man inte har ett jobb där man måste tänka! :P

Eter jobbet for vi till stan, först skulle vi köpa en ny toalett men den vi skulle ha var slut så vi skrev upp oss och den skulle komma till veckan. Sen skulle vi köpa en till rulle med tapetväv till Tomas och Britt men det fanns inte heller hemma så vi fick beställa den med! Värt att fara till stan...näe! :/ Men vi for och handlade på Maxi, köpte en pizza (som jag har längtat medans vi var i Barca) och hyrde tre filmer, så då blev det lite värdare! :P
Vi hyrde dom här:

  

Jag fattar inte varför vi ska hyra skräckisar, jag blir så rädd! Skrek rakt ut när vi såg Drag me to hell, men Johan fick sig då ett gott skratt! ;)

Nu kan jag visa vad jag köpte till Jocke och Cissis bäbis, kunde ju inte lägga ut det innan dom hade öppnat presenten! ;)



Hur sött som helst men lite stort, det var den minsta storleken som fanns! :/
Så det får bli när deras mini-Zlatan har blivit lite större! :D

Idag kommer Erika och hämtar upp mig 11.00 sen drar vi till Kåge och hämtar upp Lina sen vidare mot Umeå! Vi ska dit och shoppa lite och sen på kvällen så ska vi se Takida! Jag hoppas att det kommer att bli bra, tycker iofs att Takidas förra skiva var bättre men det kan ju bero på att jag inte har lyssnat på den nya skivan så mycket! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är för snäll! =)

2009-11-14 @ 12:08:34
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0