Derby

Ikväll var det derby mot Luleå, en riktigt bra match som slutade 1-1, orättvist! Skellefteå hade spelet nästan hela matchen men dom är ju så dåliga på att göra mål! Dom måste verkligen skärpa sig och börja producera annars kommer inte det här att gå ju!

VS

Borde väl berätta att mamma släppte en bomb för ca 2½ vecka sen, när vi hade varit i Piteå och shoppat! I bilen på väg hem berättade mamma att hon och pappa ska flytta ifrån varandra, fast det vet väl dom flesta om nu! :/
En konstig känsla, jobbigt men ännu jobbigare för dom! Jag trodde det värsta när mamma sa att hon hade något att berätta, tänkte att nu är det någon som har cancer eller är sjuk, något som var allvarligt iaf....hade en stor klump i magen! Jag blev nog mest lättad när hon sa att dom "bara" skulle flytta ifrån varandra, betyder iaf att ingen är sjuk eller något sånt! Jag blev chockad, satt mest tyst men det släppte sen när jag kom hem och såg Johan, först då började jag gråta! Kändes som att Barcelonaresan kom lite opassande men vi lyckades ändå ha kul och det var faktiskt skönt att komma bort från allt ett tag!
 Dom har ute huset till försäljning nu, känns tråkigt att det är anledningen till att dom säljer det! Jag tror att det skulle kännas mycket bättre om dom skulle sälja huset för att dom ville och inte för att dom måste! Kommer att kännas jävligt konstigt när dom inte bor med varandra!
Men jag hoppas att allt löser sig i slutet och att dom hittar tillbaka till varandra!

Har hunnit vara arg på datorn ikväll åxxå, hade skrivit klart det här inlägget före hockeyn och skulle just lägga ut det på bloggen, då slutade internet att fungera! :( Sen när det väl kom igång igen så hade inte allt sparats, så då blev jag tvungen att skriva om...jobbigt! :P

Näe, nu är det dags för sängen och en bok! Måste ju försöka läsa lite så Anneli får tillbaka sin bok någongång! :)
Natti, natti!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Razzel

Du behöver inte oroa dig, - det är jag som står för cancern i släkten ; )

Tänkte hälsa på er och låna lite filmer innan jag blir inlagd i Umeå!

2009-11-19 @ 18:10:51
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0