Derby igen! ;D

Igår så var vi och såg hockey....SAIK tog emot Luleå i Skellefteå Kraft Arena! Vilken match och jag lovar jag hade ont i halsen, som vi skrek och klappade! Bara hoppas att man inte var med på tv! ;) Älskade AIK vann med 4 - 1 och upp på tredje platsen i tabellen! :D

Före vi for på hockeyn så var vi och köpte en toalettstol, den vi beställt skulle ha kommit för över en vecka sen och vi visste inte om rörmockaren skulle komma idag eller inte så det blev att köpa en annan! :)

Tvättstugan är nästan klar nu och jag är RIKTIGT nöjd, den blev superfin! :D Ikväll har jag och Johan satt dit hyllorna i skåpen och städat lite där inne så nu fattas bara toaletten, tvättmaskinen och kranen sen är det klart! Längtar tills man kan tvätta hemma och det är en ganska stor hög med tvätt vi har börjat få nu så det skulle vara perfekt om rörmockaren kommer imorgon så vi kan tvätta bort lite sen på kvällen! :) I badrummet är det fortfarande badkaret som inte är inkopplat än men när det är klart kommer bilderna! Jag lovar! :)

Idag fyller världens bästa Ewe 25 år! Grattis gumman, vi kommer på kalaset! :P
Hoppas du har kul på Lars Winnerbäck ikväll!


Ewe

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0