Avslutningsfest med fotbollen

Hehe...ja vad ska man säga! Jag gjorde två träningar i år och har varit på två lagfester, så det ska vara! ;)
Jag tycker om lagfesterna jättemycket, det är sånna härliga människor allihopa! Alltid lika trevligt! :D

Det började med en liten förfest hos oss med NHL-spelande sen drog vi vidare till kvartersgården på Bäckgatan! Där väntade resten av gänget och mat från Gästis, kyckling och potatisgratäng med tzatziki och grekisk sallad, supergott! Efter mycket skålande och efter vi hade ätit upp maten så blev det prisutdelning och lekar!
Johan och Putte fick som vanligt delad första plats på träningsflitigaste! :)
Lekarna gick lite sämre men jag är ändå imponerad av mig själv hur långt jag kom i kartong leken, det gick inte så bra förra gången jag lekte det, drattade på rumpan då men nu kom jag så långt man kan utan att vinna....kan inte suga upp kartongen, ingen av tjejerna lyckades med det så det blev Simon och Viktor som fick delad första plats i den leken! ;) Jag och Simon vann iaf en tävling, vi gick runt sen när musiken stannade så skulle han veckla ut en tidning, sätta sig på den och jag skulle sätta mig i hans knä...det var vi snabbast på! :)






Tommy


Johan


Simon


Linnea




Micke, Viktor och Annika


Robert


Helena, Tommy och Viktor


Helena, Mats, Daniel och Tommy





  

  








Jag


Johan och jag

Sen for vi vidare till oss igen, lite singstar och poker! Sen när dom flesta hade farit och det bara var pokergänget kvar så somnade jag på soffan! Sen märkte jag att Johan också hade somnat på soffan så vi var nog inte så trevliga där i slutet men jag hoppas att det gick bra med pokern iaf! ;P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Suveränt! =)



Haha, två träningar och två fester! HELT RÄTT!! ;) Jag saknar faktiskt festerna nu..börjar vara ett tag sen..Men man lär ju hinna en hel del fester i framtiden! =)



Tyckte jag skymtade en tatuering på din arm på någon av bilderna och så tatuerings-galen jag är vill jag ju veta vad du har för nått? =) Jag längtar massor tills jag får göra min nästa =)



Ha en trevlig helg,kram på dig!

2009-11-28 @ 13:28:33
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0