Julklappar

Nu känner jag mig piggare så det blir jobb i morgon!

När Johan kom hem från jobbet idag så for vi till stan för att försöka hitta lite julklappar och för att storhandla på Maxi! Så nu är iaf tre julklappar köpta! :) Känns som det inte blir att köpa så mycket julklappar i år, eftersom på Johans sida så har vi dragit en lapp med namnet på den vi ska köpa till! Jag fick Gusti (Johans mormor) och Johan fick Einar (hans morfar) så där är iaf julklapparna klara! :) Sen lyckades jag hitta en till Ewe åxxå! :D

Jag hittade ÄNTLIGEN mina supersköna mjukisar, har ett par i grått men ville ha svarta åxxå! Har aldrig funnits i min storlek eller så har det inte funnits svarta! :/ Det är lätt dom skönaste mjukisarna jag har haft, finns på Cubus om det är någon som undrar! ;)


Inte så bra bild men...

Fotbollsproffset mitt köpte nya fotbollsskor som han är och testar nu...hoppas dom funkar bra! ;)

Nu blir det att slöa framför teven tills man ska sova!
Natti, natti allihopa!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0