Julbord

Träning direkt efter jobbet som vanligt! Idag kom det en massa skolungdomar dit så det blev rätt så trångt! Gick på crosstrainern ½ timme sen gav jag upp!

Hämtade ut paketet från Gina Tricot men bilder kommer sen! För just nu vet jag inte om jag ska få något av det i julklapp eller inte! :P

Idag har jag ätit mitt första julbord för i år! Brandkåren hade som vanligt julavslutning med jubord och julklappar! Nytt för i år var att vi var på Stengården istället för Gästis! Rätt ovärt för mig att äta julbord, tycker inte om så mycket! Potatis, köttbullar och mimosasallad åt jag...dom hade ingen lax som jag brukar ta annars eller missade jag den bara?! :P




Hade tänkt prata med syster idag men dom var tvungen att skjutsa Bonnie in till stan så dom skulle inte komma hem förrän i afton Amerikansk tid...så det sket sig! Får pröva imorgon igen! :)

Nu ska jag sätta igång en brasa och krypa upp i soffan till Criminal Minds och kanske lite Grey´s!

Och till alla på min bana; jag har kommit ihåg att köpa en julklapp! Måste bara försöka hitta en kartong och komma ihåg att ta med den imorgon! ;)

Ha det bäst!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0