Izzys julbad :P

Efter jobbet var jag och tränade, det gick rätt så tungt idag men jag kämpade på! :)

När jag kom hem var det dags för Izzys julbad! Hon älskar verkligen att bada på sommaren men att duscha det tycker hon inte är så kul! Lyckades locka in hon i duschen, det gick långsamt och med hängande huvud men tillslut var hon inne! :)






Hon kan verkligen se ledsen ut ibland :)

Det har kommit så otroligt mycket snö nu och det snöar fortfarande! Så mysigt men jobbigt att skotta hela tiden, tur att vi inte har så mycket att skotta! :P

Har glömt att visa mina nya fynd som jag gjorde för någon dag sen! :)







En halv dag kvar sen har jag lite julledigt! Ångrar mig att jag inte tog ledigt några extra dagar, det hade varit otroligt skönt! Är så fruktansvärt less just nu! :/

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, vilken söt hund!! =) En riktig sötnos!! =)



Kram och God Jul!! =)

2009-12-23 @ 09:09:27
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: TERREH - GRATIS PERSONLIGA BLOGGDESIGNER!

Gud så söt hund :)

2010-01-13 @ 19:33:54
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0