Bilderna borta! :/

Känns som det inte har hänt mycket i helgen!

Lördag: Vi var och hjälpte Jossa att packa och flytta en massa grejor på dagen. Hon åker ju snart iväg till USA så det gäller att tömma lägenheten och städa ur den innan den 16 december! Kommer att bli så tomt utan henne, borta i hela 3 månader! Hoppas att dom stannar i Sverige sen!  
Sen var det hockey, SAIK mötte Linköping borta...slutade med 2-1 förlust! :/ Prövade febern under hockeyn och så klart så hade man lite feber, just när det är helg! Jag har nästan aldrig feber men när jag nu för en gång skull ska ha det, så blir det på helgen! :(
Vi prövade iaf att bubbla i vårat nya bubbelbadkar, det var hur skönt som helst! Kanske extra skönt när jag frös så mycket pga febern! :)

Söndag: Tomas och Britt kom och hälsade på, Britt skulle sy våra nya gardinerna! Sen la hon upp dom andra som var för långa, det blev jättebra! Och Tomas kortade av våran sladd till stjärnan så nu slipper man vira den tusen varv runt gardinstången! ;) Tack så mycket för hjälpen!





Våran dator "krachade" eller det gick då inte göra mycket på den! Så Johan var tvungen att installera om hela C så alla våra kort som vi hade på datorn är borta nu! :( Vet inte hur länge vi har pratat om att skaffa oss en extern hårddisk så man kan ha alla kort och musik på den. Men man väntar alltid för länge och nu är det försent! :/ Eller försent är det väl inte, kommer ju alltid mera kort så det blir att skaffa en sen! En sån gång är det tur att  man inte har barn, tänk om man hade det och alla kort från när dom var små försvann...jobbigt! :/

Ewe hade ljusparty på kvällen men eftersom jag hade lite feber så stannade jag hemma och vilade istället! Jag hoppas att det gick bra på partyt! :)

Måndag: När jag vaknade imorse så prövade jag febern...ingen feber! Det är så typiskt att när det blir måndag så är jag frisk igen...eller jag trodde jag var frisk! For på jobbet men orkade inte vara kvar...så när vi for hem på lunch så stannade jag kvar hemma! Ska vila upp mig, blir nog att vara hemma imorgon åxxå! :)

Ikväll är det hockey, nu börjar det vara dags att dom vinner igen! Många lag som börjar närma sig och några som drar ifrån! :/

Lägger in en söt bild på Izzy åxxå! Alltid lika pinn-tokig! :D


Izzy med lill-pinnen! ;)

Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo, den får hänga på väggen tills han vill ha på sig den ;)



Hoppas du mår bättre och krya på dig!



Kram kram!

2009-12-07 @ 15:29:55
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men ni ska ju komma å hälsa på oss i USA :)



Fina gardiner du har fått upp också :)



kram

2009-12-10 @ 22:31:29
Postat av: Åsa

Vilka fina julgardiner ni har och fan vad mysigt med snö utanför fönstret :)

Hehe, gillar bilden på Izzy. Hon har ju typ en begagnad julgran i munnen :D



Hoppas ni har det bra!

Kram Åsa

2009-12-11 @ 01:07:28
URL: http://asalinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0