Aj

Aj, aj...ni fattar inte hur mycket träningsvärk jag har idag! Helt underbart!
Jag och Anna kämpade på; 1 timme boxercise, 1 timme spinning och 1 timme step-up/pump! Jag lovar, vi hade inte mycket krafter kvar när det var slut! :)
Som tur var så hade dom frukt och juice som man fick fylla på med mellan passen!



Johan han har inget val, han får lov att massera mig ikväll annars kommer jag mig inte upp ur sängen imorgon! ;)

Oj, vad det snöar ute! Nu får man tillbaka den där julkänslan som har varit försvunnen ett tag! Måste väl snart ut och skotta igen! :)



Nu blir det julklappsinslagning och sen mys framför någon serie skulle jag tro! Det är väl dags att börja på säsong 2 av Dexter, vi är inte så snabba jag och Johan! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fy fasen!! Fast är dock lite avis..var ett tag sen jag hade träningsvärk! =) Saknar träningen gode mkt, men det får jag ta igen sen =)



Kram kram! =)

2009-12-21 @ 19:31:55
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0