Ååååh...bra! :/

Rörmockaren har varit här idag och fixat lite men som vanligt uppstår det problem!
För det första så är en packning på badkaret sönder så det droppar under det, men han sa att vi kunde bada ändå och att han skulle prata med Byggteknik och säga att dom får fixa en ny så att han kan byta!
För det andra så har snickaren (inte han vi brukar ha utan den andra) gjort för lite plats åt tvättmaskinen så den passar inte in i hålet! Men ändå har han lämnat några centimeter åt andra hållet, så om han bara hade flyttat allt mot väggen (som jag trode att han skulle göra) så hade den gått in i hålet! STÖRANDE!
Men toaletten och kranen är iaf på plats och jag tror att dom skulle komma hit imorgon och fixa det som är fel....eller badkarets packning kanske det är leveranstid på så det kanske vi måste vänta på!
Så det kommer inga kort på badrummen än! Kanske imorgon beroende på hur det går! :)

Ikväll är det hockey igen! Alltid lika spännande! :D 

 VS

Igår så kom julgardinerna upp, iaf i vardagsrummet och i sovrummet! Men jag (mamma eller Britt är det väl egentligen) måste korta av dom, alldeles för långa! ;) Mamma hade köpt julgardiner till mig igår som jag ska ha i köket, så dom måste sys till innan jag kan sätta upp dom! Men snart så är det jul överallt i huset! ;)

Har åxxå fått dille på Discshops julkalender, beställt filmer både den 1 och 2 december! Skulle egentligen vilja beställa idag med, det var Monsters vs Ailens, jag gillar animerade filmer eller jag gillar barnfilmer överhuvudtaget! :D Måste nog ringa och fråga Johan...men jag tror att jag kommer att få ett starkt nej med anledning av att jag redan har beställt två dagar i sträck nu! Men försöka ska jag! ;)

Nu ska jag göra spaghetti och köttfärssås så jag slipper äta havregrynsgröt till middag igen och får lite rester till lunchen imorgon åxxå! :) 

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Men vilka segproppar!

Förstår att ni börjar vara less! :Men huvudsaken att det blir fint sen :)

kraam

2009-12-03 @ 17:13:24
Postat av: razzel

Om du någon gång besöker Ikea..... så kan man köpa mycket praktiska band där, man stryker dem på uppviket på gardinerna och behöver alltså inte SY upp dem! Snabbare o enklare!

2009-12-03 @ 22:27:41
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0