Nya gardiner

Igår så var mamma här och hjälpte mig sy gardiner så nu har jag nya gardiner till 4 "rum". Det känns verkligen otroligt skönt för jag började bli rätt less vissa av dom! Tror vi höll på i ca 6 timmar, tack mamma! Lite bilder på gardinerna :D

                                                                      

Sen såg jag mitt första avsnitt av True Blood. Lina sa att jag bara var tvungen att se det för det var ju så bra! :) Hängde inte med helt eftersom vi inte var klara med gardinerna. Men av det jag såg så verkar det vara en bra serie! Måste nog fortsätta se eller köpa boxen istället, lättare att hänga med och då har man ju ingen tid att passa heller! Perfekt! :D

  

Ikväll blir det nog bara att slappa! Det är jag BÄST på! :D
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: josefin

du har ju fan fått till bloggen snyggt ju :) du måste visa mig hur man gör :) och snygga gardinerna vart också :) hur fan lägger man upp en bild så att det kommer på inlägget! fattar inte!! :P

2009-08-28 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0