9 februari

Jag är verkligen kass på att uppdatera bloggen, jag glömmer som bort den :)

Här hemma har vi sjukstuga just nu, magsjukan tyckte att det vore kul att hälsa på oss! 😩 
Nelly började kräkas i fredags och Liam i söndags. Nelly är frisk nu men Liam är fortfarande dålig! Än så länge har jag och Johan klarat oss, bara hålla tummarna att vi slipper! ✊✊ Jag hatar verkligen magsjuka, hatar att se barnen så slöa och trötta! 😥 

Nu har jag ju jobbat i nån vecka, känns som man aldrig varit därifrån. Eller jobbat och jobbat, förra veckan var jag sjuk i 2 dagar och den här veckan vet jag inte om det blir något jobb alls! 😕

Näe, dags att ge Liam mer vätskeersättning nu...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva!! Krya på dom! ❤️❤️❤️

2016-02-09 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0