BVC och lite shopping

Idag har vi varit på BVC. Liam väger nu 4040 g och är 54,5 cm lång! :) 
Fick även vattenlösliga D-droppar som vi ska ge istället för dom oljebaserade. Skriket har blivit bättre, nu är det bara ca 1-2 timmar istället för 6 timmar/kväll som det var förr! Om det nu är Minifom eller att vi inte har gett D-dropparna som har gjort att det blivit bättre vet jag inte! 
Före BVC så var vi en sväng på stan, blev lite shopping
Liam fick utökad garderob, allt från HM.
Jag hittade även lite till mig själv
Byxor och blus från Hansens och svinsköna amningsbhar från Kappahl!

Imorgon börjar Johan om att jobba, gruvar mig lite hur det ska gå! Vara ensam med båda barnen och en dessutom i värsta trotsen! Man kan verkligen bli galen för mindre, lyssnar inte på något man säger och när man tillslut säger till på skarpen blir hon ledsen och går iväg och surar! Tur det bara är en dag sen helg, blir en mjukstart! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0