Shopping

Liam hade inte gått upp som dom ville så nu försöker jag stödmata han vi ett mål, så får vi se om det räcker. Men stödmatning är ju lättare sagt än gjort, han verkar inte tycka det är så himla gott! :)

Igår hade min fina åkpåse kommit, har inte hunnit testa den än
Sen följde jag min syster till stan och då blev det lite mer shopping
Liam fick lite nya kläder (Kappahl)
Nelly fick Frost-leggings (Kappahl)

Sen var jag in på Hemmafröjd och köpte dom här fina ljuslyktorna

Har ju handlat lite på Facebook också
Skor till Nelly
Och kläder till Liam :)

Nelly var sista dagen på Bäcken igår, nästa gång hon ska på dagis så är det nya dagiset som gäller, Triangeln. Återstår att se om det blir bra att ha nästan alla dagis i samma hus. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0