Magsjuka

I lördags åkte Nelly på magsjuka och är fortfarande inte riktigt bra. Igår gav vi henne microlax eftersom hon hade så ont i magen och vi misstänkte att hon kanske var förstoppad också. Hon har legat konstant sen i lördags och varit slö, har inte gått att locka upp henne på något sätt! Och jag skulle tro att hon var det för det kom inte lite och idag kommer det bajs lite då och då...har iaf bytt en jäkla massa blöjor redan! Men hon håller verkligen emot och skriker på mig varje gång hon ska bajsa och säger att hon har ont i rumpan! Vette tusan vad jag ska göra, är helt slut själv! 
Vi har iaf fått ut Nelly på en liten prommis idag så det verkar vara på bättringsvägen, bara magen blir stabil så! 
Dessutom skulle jag intensivamma Liam i ett sista försök att få han att gå upp tillräckligt, men jag har verkligen inte orken! Försöker men känns som meningslöst när man ska vila mycket under tiden! Ska tillbaka på BVC imorgon, om dom nu vill ta emot oss!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, precis, men då får du se filmen hemma i lugn och ro istället ;) Inte fy skam ;)

Ta hand om dig nu och jobba inte ihjäl dig. Finns ju annat än boobs för barn ;)

Kraaaaaam

2015-02-19 @ 12:05:33
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0