15 december

Jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen, men nu kommer det ett inlägg igen! :)

Idag var jag på inskolningssamtal på förskolan. Det gick bara fint, känns ju rätt så lugnt då man redan är van avdelningen Liam har hamnat på. Han kommer att börja på Triangeln som sin syster...så dom hinner gå en termin tillsammans.

Kan inte förstå att mamma-ledigheten snart är slut. Det här året har gått så sjukt fort! Men på ett sätt kommer det bli skönt att börja om att jobba. Jag blir lite less att vara hemma och just nu springer man bara efter Liam som ska vara i ALLA skåp/lådor han kan hitta och dra ut allt i dom :)

Vi har bakat lite till kommande 1-års kalas
Fast pepparkakorna är redan slut 🙈

Vi har fikat på det nya caféet, Fridas. Supergott och prisvärt! Blir många fika och luncher där skulle jag tro! :)

Måste försöka handla klart alla julklappar snart. Jag och syster skulle ju till stan idag men hon ligger i feber så det blev inte av! 

Avslutar med lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0