7 september

Igår möblerade vi om i Nellys rum, blev mycket bättre än vad det var! :)

Ska upp lite tavlor och sånt men sen är det klart! :) 

Vi har även börjat lite smått i bebis rum, men inte hunnit så långt än! :)
Det är mest bara stökigt än! :)

Snart börjar jag vara nöjd över huset, finns fortfarande saker att göra men i det stora hela så börjar det se bra ut!

Väldigt nöjd över köket med! :)

Nu väntar vi bara på att dom ska komma och börja bygga om våran bro och inglasning, och göra altandäck både fram och bak! In med ett runt fönster i köket, byta ytterdörr och byta altandörr till en med helglas! Vill även byta ut fönstret bredvid altandörren men det får vi ta sen någon gång!

Näe, nu ska jag se om jag kan fixa lite mer i bebis rum! Tror nog allt att jag har börjat "boa" lite! :D








Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj så himla fint ni har det!!! :))))

Jag har så sjukt många projekt men plånboken säger

2014-09-07 @ 14:28:27
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Anonym

Stopp :P

Kraaaaaaaaam

2014-09-07 @ 14:28:44
Postat av: Cissi

Såg din kommentar nu! Tack snälla!! :)))) ❤️❤️❤️
Älskar ju att stå i köket så någongång borde man ju lära sig något iallafall, fast jag gör ju gärna enkla saker mest :P

Kraaaaaam

2014-09-07 @ 14:36:42
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0