Stockholm

I torsdags flög vi till Stockholm! Kan säga att jag var liiiiite orolig när vi skulle landa, för helt plötsligt avbryter piloten landningen och vi stiger igen. Tydligen blåste det från alla håll så han sa att det skulle ha varit idiotiskt att ens försöka landa, andra försöket gick mycket bättre! :)

Vi bodde på Nordic C (igen), väldigt nära till både Centralstationen och Drottninggatan så det hotellet är verkligen bra! Dessutom hade ALLA våra rum uppgraderas till bättre! :P
Vi åt middag på Olearys i Gamla stan, sen drog vi vidare till Solna och Friends arena för att se Sverige-Ryssland. Matchen slutade 1-1 och ingen Zlatan var med men trevligt hade vi ändå, rätt bra platser också! :)

Fredag så hade vi en shopping dag! Jag hittade massor som jag ville köpa men fick ta mitt förnuft till fånga och inte köpa allt! :)
Mest nöjd är jag nog över mina skor, har sååå länge velat ha något liknande men aldrig riktigt hittat några men nu så!!! Och på rea dessutom!!! :D
Sen blev det bara en tröja till mig, känner mig lite för stor för att köpa kläder just nu! :)
Till och med magen kommer med på korten ju! :D
Till bebis blev det bara sockar och till Nelly en hel del annat som lätt hade kunnat bli mycket mer! 
Sen handlade Johan lite också! :)
Och vilka sammandragningar jag hade medans vi gick på stan, tror det blev lite för mycket för kroppen! :)

På kvällen åt vi middag på Bishop Arms sen gick vi på bio och såg Gone Girl!
Lördag hann vi bara äta frukost sen var det dags att ta sig till Arlanda och flyga hemåt! Vi åkte faktiskt med samma plan som Djurgården som senare på aftonen fick spö mot SAIK! :P








Kommentarer
Postat av: Cissi

åh så mysigt!!!

Jag vill se den filmen, var den bra??

Kraaaaaam

2014-10-12 @ 19:33:26
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0