6 oktober

I helgen har jag mest vilat och inte gjort så mycket ansträngande då jag har varit tokförkyld! Tycker ändå att det börjar bli liiiite bättre nu! ;)

I fredags var jag på frikvällen i stan med mamma och syster! Blir ju inte att man handlar så mycket till sig själv, utan mest till Nelly! :) Hon fick bland annat en ny jacka av farmor och farfar! 


Nelly har börjat säga att hon älskar oss, kommer ofta när hon äter välling på kvällen! Det är så mysigt och värmer oerhört i mamma-hjärtat! 
Nelly har även fått provåka "lilla brandbilen" som hon säger! Johan ska börja ha den hemma när han har jour, först ska dom bara få en utbildning på den!
Bäst att vara på den säkra sidan och ha cykelhjälm på sig också! :)

Imorgon börjar det byggas hemma hos oss! Ska bli så spännande! :D





Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst är det underbart!? ❤️
Fast nu säger Neo "jag älskar dig" typ mest då han vill ha något :P Eller då han gjort nå dumt! Haha! :P

Kraaaaaaam

2014-10-06 @ 21:56:00
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0