28 oktober

I söndags jobbade Johan och Thomas på med trallen på baksidan
Och det är i stort sett klart, ska i några skruvar till! :)
Här syns nya altandörren, blev väldigt bra det med! Och en bild inifrån 
Nu fattas bara jobben som elektrikern ska göra sen är det klart! :)

Igår hade dagis stängt så jag hade tagit föräldraledigt! Hur mysigt är det inte att mysa i sängen med en sån söt plupp! 

Idag har jag varit till barnmorskan, allt såg bra ut även denna gång! :)
Magen hade skjutit iväg och bebis hade vänt sig med huvudet neråt, hjärtljuden låg på 144! :)

Snälla Helena kom hit och klippte Nelly idag, det behövdes verkligen! :)









Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, jag ser en HUND!!! Min av samma sort är en änglahund sedan ett drygt år. Kan längta som en tok efter att få krama honom...
Sötis där hos frissan. Min dotter läser till frisör så hos oss är det en vanlig syn. Lycka till med bebisen när den vill komma ut!

2014-12-11 @ 18:38:28
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0